vineri, 8 iulie 2011

Cuvântul sculptează!

8 Iulie – Nu-i acelaşi lucru

Rafa, de şase ani, îi spuse prietenului său Luis:

-«Eu, într-adevăr, nu-i înţeleg pe cei mai mari. Astăzi, tata mi-a tras o palmă pentru că nu scoteam limba la doctor iar ieri mi-a tras alta pentru că am scos limba la profesoara mea.»

Acţiunea este aceeaşi, însă intenţia este diferită. Pentru a şti dacă o acţiune este bună sau rea, nu este de ajuns să iei în calcul materialitatea faptului. Trebuie să ţii cont de intenţie şi, de asemenea, de circumstanţe. Nu este acelaşi lucru a arăta limba la medic cu a scoate limba la profesoară.

Putem altera un fapt, în sine bun, atunci când îl facem cu o intenţie rea şi putem revaloriza faptele noastre bune făcându-le pentru Dumnezeu, pentru a împlini voinţa lui, pentru a-i fi pe plac. În cartea „Camino” se spune la punctul 359: „Pune un motiv supranatural la munca ta profesională obişnuită şi astfel îşi vei sfinţi munca.”

Sursa: A vorbi cu Isus de pe www.pastoratie.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu