marți, 16 august 2011

Cuvântul sculptează!

16 August – Legăturile iubirii

O învăţătoare observă că unul dintre copiii din clasă era foarte trist şi gânditor.

-«Ce ai, ce te îngrijorează?» – îl întrebă pe micuţ.

-«Părinţii mei» – răspunse copilul. «Tata munceşte cât e ziua de lungă pentru ca eu să fiu îmbrăcat, să mănânc, să merg la şcoală… Pe lângă aceasta, face ore în plus pentru ca să mă poată da mai târziu la facultate. Mama îşi petrece ziua gătind, spălând, călcând şi făcând cumpărături pentru ca eu să nu am de ce să-mi fac griji.»

-«Atunci de ce eşti îngrijorat?»

-«Pentru că mi-e teamă că se obosesc prea tare şi curând se vor prăpădi.»

Copilul nu cunoştea puterea pe care o au legăturile iubirii părinteşti.

Privit la rece, fără a simţi această iubire de tată sau de mamă, dăruirea părinţilor faţă de copii nu are sens.

Câte sacrificii nu i-am determinat să facă pentru noi! Niciodată nu vom putea să-i răsplătim pentru tot ceea ce le suntem datori. Iar noi, copiii, cu câtă ingratitudine obişnuim să le răspundem.

Ei bine, Dumnezeu ne este şi tată şi mamă.

Sursa: A vorbi cu Isus de pe www.pastoratie.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu