miercuri, 4 aprilie 2012

Cuvântul sculptează!

4 Aprilie – Eu mă declar spectator

Un preot le explica unor copii la catehism cum diavolul ne ispiteşte şi Îngerul păzitor ne apără şi ne ajută. Pentru ca să-i facă să înţeleagă mai bine, le-a spus următorul exemplu:
-De multe ori, dimineaţa, când mama vă strigă să vă treziţi, Îngerul păzitor vă spune: „Haide, este vremea să te scoli!” iar diavolul pare că vă spune: „Nu-l băga în seamă! Continuă să dormi!”
Unul dintre cei prezenţi, ceva mai mărişor, spuse:
-Mie mi s-a întâmplat aceasta dimineaţă.
-Şi tu ce-ai făcut? – îl întrebă preotul.
-A, eu le-am spus: „Ei bine, până când voi ajungeţi la o înţelegere eu mai trag un pui de somn”.

În această luptă care se dă în interiorul fiecăruia dintre noi nu suntem spectatori. Suntem protagonişti. Acţiunea noastră este hotărâtoare: rezultatul depinde de fiecare în parte.
Putem obţine ca această bătălie ori să-i fie pe plac lui Dumnezeu ori să-l ofenseze sau, altfel spus, să ne fie de folos sau să ne prejudicieze, să fie o victorie sau să fie o înfrângere.
Victoria va fi rezultatul efortului nostru şi al harului lui Dumnezeu, har care nu lipseşte niciodată dacă îl cerem cu umilinţă.

Sursa: A vorbi cu Isus de pe www.pastoratie.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu