joi, 19 aprilie 2012

Cuvântul sculptează!

19 Aprilie – Cei doi pui

Un vechi şef indian din Brazilia, vorbind cu un misionar, îi spunea:
-Eu simt în mine ca şi cum ar exista doi pui feroce care se hârjonesc în permanenţă. Unul mă împinge spre a face binele iar celălalt mă împinge către rău.
-Şi care dintre cei doi va învinge? – întrebă misionarul.
Bătrânul indian rămase puţin pe gânduri, după care răspunse:
-Va învinge acela pe care eu îl voi hrăni.

Aceste tendinţe antagonice, către bine şi către rău, le purtăm cu toţii în interiorul nostru. E de ajuns să ştim să privim puţin interiorul nostru pentru ca să ne dăm seama. Acelaşi lucru îl simţea până şi Sfântul Paul (Romani 7,19-21).
Faptul de a le simţi nu depinde de mine, este inevitabil. Faptul de a învinge una sau alta, asta da, depinde de mine. Va învinge în mine aceea pe care eu o voi îngriji, o voi mima, o voi alimenta.
Şi în funcţie de căreia dintre ele mă voi dedica, va ieşi în câştig sau în pierdere calitatea vieţii mele.

Sursa: A vorbi cu Isus de pe www.pastoratie.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu