luni, 30 aprilie 2012

Inimi

cei înţelepţi
pleacă atât de grăbiţi
nici nu am apucat să-i întreb...

cei răbdători
îşi termină aşa devreme sarcina
a mea nu e nici pe jumătate gata...

cei trăitori
îşi iau la revedere atât de timpuriu
încă mă mai întreb
dacă şi-au trăit toată viaţa...

cei credincioşi
şi-au spus deja rugăciunea
eu nici nu am început-o...

cei blânzi
şi-au terminat cuvintele
eu nici nu mi le-am ales...

cei ascultători
şi-au încheiat definitiv tăcerea
eu încă tot mai explic altora...
cei iubitori
şi-au arătat dragostea faţă de aproape
eu încă mai caut să aflu cum...

cei bucuroşi
şi-au risipit deja zâmbetul
eu încă încerc să-l schiţez...

cei smeriţi
şi-au împărţit umilinţa
eu încă tot mă frământ
cum...

cei curaţi la suflet
şi-au încheiat misiunea
ne-au arătat şi nouă cum să fim ca ei
dar n-am luat aminte...

Sursa: Andrei Surugiu, Stihuri bolnave, Ed. Etnous, Braşov, 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu