vineri, 21 decembrie 2012

SFârșitul lumii


   „În această zi se decide soarta ta!” Așa ar putea suna un titlu de cotidian în această dimineață.
   2012. Dacă nu sfârșit, atunci cu siguranță început!
   Acum să fim serioși, dacă am lua în calcul fiecare anunț gen „The end…”, atunci am sta toată ziua în buncăre (nu că unii nu ar sta!).
   Astăzi unii își sărbătoresc ziua de naștere (La mulți ani!), alții trecerea în neființă (Odihnă…)!
   Astăzi unii se distrează, pe la munte, prin baruri, alții se izolează în miezul pământului, de parcă SFârșitul lumii înseamnă doar suprafața pământului, nu și interiorul lui. Păi dacă ar exploda nucleul, unde s-ar mai duce? Vor scăpa oare doar cei de pe Stația Spațială Internațională?
   Dacă explodează, ne vedem pe Lună, pe Marte, pe Soare… prin tot Universul!
   Acum că ne apropiem cu pași repezi de ultimele momente (sau nu!), nu ne mai rămâne de rostit decât un singur cuvânt: iubire!
   Dacă până acum iubirea pentru noi era relativă, în aceste momente ea trebuie să fie autentică. Da! Să iubim întreaga omenire, să iertăm tuturor toate și să ne pregătim îmbrățisându-i pe cei dragi. Măcar să vadă și cei din viitor că ne-am iubit dacă va fi să ne acopere lava precum pe cei din orașele antice Pompeii și Herculaneum în 24 august 79.
   Iubire, iubire, iubire!
   „… noi am cunoscut şi am crezut iubirea, pe care Dumnezeu o are către noi. Dumnezeu este Iubire şi cel ce rămâne în Iubire rămâne în Dumnezeu şi Dumnezeu rămâne întru el” (1 Ioan 4, 16).
   Mult noroc cu SFârșitul lumii tuturor!

   P.S. Dacă trecem și peste asta, să-I mulțumim Domnului!

Încă un… pamflet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu