vineri, 15 martie 2013

Mesajul PF Lucian adresat Papei Francisc

Blaj, România, 14 martie 2013
Preafericite Părinte,
imagineNu am fost la Roma în zilele acestea pentru că problemele mele de sănătate nu mi-au permis dar am urmărit cu rugăciunea și cu sufletul plin de emoție fiecare zi mersul întâlnirilor confraților cardinali în diferitele Congregații precum și desfășurarea Conclavului. Aseară, la ora în care a ieșit fumul alb, m-am bucurat împreună cu toată Biserica și am așteptat cu nerabdare și speranță să văd pe noul Papă. Apoi, în genunchi, am mulțumit Preasfintei Treimi și în mod special Spiritului Sfânt pentru că ne-a trimis omul potrivit pentru timpurile dificile ce le trăim.
Sfinte Părinte, Vă suntem aproape și Vă însoțim cu rugăciunile noastre fervente pentru a conduce barca Bisericii spre Împărăția lui Dumnezeu. Din Ceruri Vă însoțesc rugăciunile episcopilor noștri martiri, ale preoților și ale credincioșilor noștri morți în timpul persecuției comuniste și, împreună cu ei, întreaga noastră Biserică Greco-Catolică Română Vă este aproape.
Binevoiți a trimite, Sfinte Părinte, binecuvântarea paternă asupra poporului nostru și asupra României întregi.
Al Dumneavoastră devotat în Domnul,
† Lucian Cardinal Mureșan