sâmbătă, 26 octombrie 2013

O emisune în care vezi valori!

O nouă emisiune (Brandu' lu' Chinezu), ce poate fi vizionată și pe youtube, a lui Cristian, zis și Chinezu, face ca TV-ul să prindă viață fiindcă aduce în studio (sau merge la ei) pe marii oameni ai momentului de la care avem multe de învățat. Am aflat despre emisiune citind un articol.
Emisunea care se transmite în fiecare luni, marți, miercuri și vineri la Look Tv de la ora 22.00, are o singură menire: căutarea valorilor pentru a le aduce în față!
Am urmărit și eu o parte din postările de pe youtube (aici) și am rămas plăcut impresionat!

 

Sursa fotoAcum marea provocare este să ne gândim pe cine am dori să vedem alături de Cristian în această emisiune, care se vrea să aibă în centru „invitați oameni cu un brand în spate, oameni cu povești frumoase, oameni care știu că succesul nu vine peste noapte, ci trebuie să muncești mult și cu pasiune”. Așa că răspunzând la provocarea lansată de el aici, nu pot decât să caut un răspuns.
Eu unul, nu mă pot gândi decât la marele actor și om care este DAN PURIC, pentru că el nu vrea altceva decât să le descopere tuturor pe omul frumos care ar trebui să locuiască aceste meleaguri binecuvântate de providență.

  
Sursa foto

Ar fi interesant să-l văd acum în aproierea Crăciunului cum dă din sufletul lui bun un gând curat românilor!
Știu că este frecvent invitat în stânga-dreapta, dar acest om nu trebuie omis. Acesta este părerea mea!

Dacă vreți să-l urmăriți pe Chinezu, aveți aici pagina oficială de facebook a emisiunii Brandu’ lui Chinezu și să vă abonați la acest cont de youtube.


P.S. Cu acest articol particip la această campanie Blogalinitiative, la care participarea este posibilă până pe data de 6 noiembrie. Premiile campaniei sunt oferite de www.colour.ro



Spot emisiune

Brandu' Lu' Chinezu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu