luni, 18 noiembrie 2013

La plimbare cu încălțăminte de pe www.officeshoes.ro

Cred că trebuie, pentru sănătatea noastră, să respectăm recomandarea conform căreia zilnic trebuie să ne plimbăm o jumătate de oră. Însă aceasta nu ar trebui făcută oricum și cu orice. În ideea aceasta, tot căutând niște încălțăminte interesantă și comodă pe www.officeshoes.ro, am găsit următoarea pereche: Sherbrooke Hi




Cred că mă caracterizează aceste încălțăminte fiindcă am o predilecție înspre classic. Mă face să mă simt dintr-un și într-un timp din trecut când parcă lumea era altfel (dacă m-aș întoarce în timp, i-aș lua cu mine!). Iar pentru plimbările mele sunt OK, arată bine, sunt atrăgători și sunt cel mai potrivit pentru mine.

Eu mă plimb, că vreau sau nu, zilnic cu copilașul meu care de ceva vreme merge și pe jos. Sper doar ca pe viitor să găsesc pe www.officeshoes.ro și păpucei pentru bebeluși, fiindcă pentru copii sunt. Așa că iată-mă zilnic plimbându-mă cu el, descoperind mereu ceva nou spre amuzamentul lui și al meu.

Vă recomand și vouă să aruncați o privire pe www.officeshoes.ro că tot vin sărbătorile...

Pe voi care încălțăminte vă caracterizează? Intrați chiar acum pe site-ul www.officeshoes.ro și apoi lasați comm mai jos!

Spune-mi ce încălțări porți și-ți voi spune cine ești!” 

Spor la mulți... pași!
 
http://www.officeshoes.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu