luni, 25 noiembrie 2013

O carte pentru suflet de... radio

Dragii mei,

chiar astăzi mi-a intrat în posesie cartea distisului domn Mircea Hodârnău: „Mediasul radiofonic 1950-2013” despre care am scris următoarele postări: Adormeam cu radioul in brate, Daca este sambata, este ziua cartii, Pana la urma numai radioul ramane, Noutati despre o carte dedicata, și Radioul si cartea, o istorie. Mă bucur și îi mulțumesc pe această cale coordonatorului pentru frumoasele mănunchiuri de amintiri adunate cu privire la radioul medieșan.


Printre cei intervievați trebuie totuși să menționez, că așa cum mă așteptam, apare și un fost coleg de al meu din liceu, Vladi Costea, cu care din păcate nu am mai vorbit de mult, dar m-am bucurat să-l revăd atât în material cât și în următorul clip de pe You Tube:
Vezi și aici

Îi mulțumim domnului Mircea Hodârnău și așteptăm să vedem următoarea operă!