joi, 28 noiembrie 2013

Top vânzări la Gaudeamus 2013

Vreți să știți ce cărți au cumpărat puhoaiele de oameni care s-au înghesuit la Romexpo în cele cinci zile de târg? Mai jos aveți cele mai vândute titluri ale principalelor edituri.
Eu am descoperit că mi-am adus contribuția la acest top și am cumpărat două dintre ele. Voi?
Editura Trei - Chemarea cucului de Robert Galbraith (pseudonimul lui J. K. Rowling)
Editura Polirom - O femeie iubita de Andrei Makine
Editura Cartea Românească - Negustorul de începuturi de roman de Matei Visniec
Editura Nemira - Trilogia Jocurile Foamei de Suzanne Collins (cu un număr de 1089 de exemplare)
Editura Humanitas - Din vorbă-n vorbă. 23 de ani de întrebări şi răspunsuri de Andrei Pleşu
Editura Humanitas Fiction - Visătoarea din Ostende de Eric-Emmanuel Schmitt
Curtea Veche Publishing - Cea mai frumoasă poveste. Câteva adevăruri simple despre istoria românilor de Adrian Cioroianu
Editura All – Cartea autobiografică a maestrului Marin Moraru, Suntem ce sunt amintirile noastre