vineri, 20 decembrie 2013

Când mașina ți-e bolnavă...

Acum, nu că vine iarna, există riscul ca mașina ta să de-a într-o gripă sau groapă masivă, dar este indicat să o duci la „doctorul de mașini” să o consulte printr-o revizie ca să nu ai nici un bai cu ea. Mai ales că vine Crăciunul și Anul Nou.
Când mă gândesc la înghesuiala din service-ul auto, la timpul pierdut și mai ales la „rețeta” finală care trebuie achitată, mă trec toți fiorii. Și mașina (sau nevasta) nu trebuie să știe...
Ultima dată când am dus-o la „doctor”, „doctorașii” numai s-au uitat la ea, fără nici măcar să o atingă și deja mi-au înălbit jumătate de cap când mi-au spus costurile pentru reparație, așa că m-am urcat frumos la volan, am strâns bine de el și am apăsat acelerația de mi-am băgat piciorul în motor și dus am fost. Ce prețuri domnule!... Nu m-am mai oprit decât la vreo 20 de km la un alt service unde „doctorii” ne-au primit altfel și reparațile chiar nu au costat cât jumătate din costul mașinii. Asta înseamnă prețuri competitive... E drept că a trebuit să o las pe masa de operație aproape trei zile dar s-a meritat, acum zâmbește frumos și-mi place, poate că data viitoare trebuie să o duc un pic și la un salon de înfrumusețare și relaxare la SPA.

http://www.autoeconom.ro/

Dar de astăzi, se pare, lucrurile vor sta mult mai ușor o dată cu lansarea platformei inovatoare  autoeconom.ro prin care utilizatorii își pot găsi service-ul ideal pentru nevoile lor. Și totul doar la un clik distanță, completând o cerere de ofertă printr-un formular interactiv, iar service-urile din locația dorită vor răspunde cu cele mai bune oferte. Autoeconom.ro vine în sprijinul șoferilor, ajutându-i să economisească timp și bani, dar pe lângă aceste beneficii mai sunt multe alte surprize. Serviciul este disponibil online (web și mobil), 24/7 și gratuit pentru toți utilizatorii.



Mai multe informații (și oferte) găsiți accesând site-ul autoeconom.ro autoeconom.ro și pagina lor de Facebook https://www.facebook.com/autoeconom.ro.