marți, 3 decembrie 2013

O bucurie la cumparaturi!

Dragii mei,

trebuie să vă anunț că a început al IV-lea campionat național de blogging pe blogalinitiative.ro și deja au o campanie la care se poate participa aici.

Acestea fiind spuse, să vă vorbesc despre ce îmi face mie „bucurie la cumpărături”.
Acum, în principal, contează pentru ce te duci la cumpărături. Sunt mai multe nevoie.
Păi în primul rând merg la cumpărături pentru familie, pentru nevoile casnice și mă bucur ca mereu să adaug la coș anumite lucrușoare care știu că le va aduce pe chip familiarilor un zâmbet de mulțumire și fericire. Așa că nu cumpăr doar ceea de ce avem nevoie în cămin.
Apoi, cam de câțiva ani buni, s-a implantat ca o tradiție în familia noastră ca atunci când un membrue este plecat din localitate la întoarcere să aducă de prin locurile umblate, o amintire, un suvenir de prin acele părți ca un fel de „dovadă” a vizitei acelor locuri și a dragostei față de ceilalți.
Dar nu în ultimul rând, merg la cumpărături din plăcere mai ales acum cu ocazia Sf. Nicolae și apoi a Crăciunului. Bucuria ce se reflectă pe chipul celorlalți la primirea unui mic lucrușor este un mare cadou pentru inima mea încât bucuria lor devine și a mea.
Dar dacă ar fi să mă gândesc și la mine, atunci este indicat să folosesc pentru cumpărături un card de la Piraeus Bank Romania fiindcă utilizatorii cardurilor de credit Piraeus Visa Exclusive Gold și Piraeus Visa Exact vor primi 3% înapoi din valoarea cumpărăturilor făcute până la data de 31 ianuarie (2014), indiferent de locul de unde se fac cumpărpturile (în țară sau în străinătate). Așa că, până la urmă, cu cât fac mai multe cadouri cu atât ies și eu în avantaj :) Pentru cei interesați, pot găsi mai multe informații pe cardulcupromotii.ro și aici.
Și dacă asta nu îți este îndeajuns, poți încerca să câștigi și un premiu (apasă pe imagine).
http://cardulcupromotii.ro/?utm_expid=79379321-0.tHclwxhTTuuIloFrweMgqg.0

Mult succes și spor la cumpărături!