sâmbătă, 7 decembrie 2013

Prima ninsoare la Blaj!

Ieri, 6 decembrie, peste Blaj a căzut prima ninsoare. M-a inspirat.
De la 1 decembrie am început un nou roman. Astăzi l-am completat. Iată și fragmetul de început... :)


            „6 decembrie, peste oraș cade prima ninsoare. Lină precum o perdea de catifea acoperă pământul cu o plapumă pufoasă.
            Printre fulgi Soarele apune și-l privesc prin geam de la înălțime cum se stinge ușor în zare. Uneori astfel se sting și visele noastre pentru a răsări altele, multe, luminoase precum stelele ce încep acum să clipească. Parcă ar fi mii de ochi ce ne privesc și încearcă să ne înțeleagă; de acolo din depărtări, ne privesc de miliarde de ani și totuși le suntem străini.
            Viața mea nu are sens, nu-i găsesc scopul. Citesc sute de cărți, îmi iau notițe pagini întregi și încerc să compun din ele o nouă carte care să mă caracterizeze, să fie o prelungire a mea, o carte de identitate. Un scop, dați-mi un scop de sprijin și voi muta Pământul din loc.
            Toți căutăm ceva pentru care să trăim, un cineva, un scop, ceva; numai eu simt că fac umbră pământului în van.
            În blocul în care locuiesc, înalt de 17 etaje, trăiesc 577 de persoane minus una.
            Minus vecina de la șapte care a împlinit zilele trecute șaptesprezece ani și despre care caut acum să citesc mai multe prin ziare. Îi privesc chipul luminos, zâmbitor, dornic de aventură. Era o elevă eminentă, carnetul ei era o comoară, oricine o invidia. Eu nici măcar nu știam că îmi este vecină, nu mergeam la aceiași școală și ne despărțeau zece etaje”.

Cum îți imaginezi că va continua?

PAX!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu