sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Vreau o tură în natură!

Îmi este dor de o plimbare în natură, mai ales că zilele acestea vremea a ținut cu cei cărora le place să facă mișcare (cel puțin 30 de min. pe zi. Ca să zâmbești sănătos!) Dar mi s-au cam stricat încălțămintea așa că trebuie să mă orientez spre alții. Dar de unde? La magazine vezi că nu găsești calitate, pe web ești asaltat de sute de site-uri, pe care să-l alegi? Eu am găsit unul care mi se pare cel mai bun: www.officeshoes.ro. Și astfel îți rezolvi problema picioarelor...

Dar pentru ieșirile în natură m-am orientat spre Ghetele Timberland - Euro Sprint care mi se par confortabile, de calitate și durabile.

Cred că mă caracterizează aceste încălțări deoarece sunt un pasionat al aventurii, al căutării, al descoperirilor interesante pentru că numai astfel mă pot descoperi pe mine însumi. M-am săturat ca zilnic să stau în scaunul ergonomic de la servici, așa că o ieșire îmi mai echilibrează balanța interioară.

Tu ce încălțăminte ți-ai alege de pe site-ul www.officeshoes.ro?

Spune-mi ce încălțări porți și-ți voi spune cine ești!” 

Spor la mulți... pași!
http://www.officeshoes.ro/

Trupa Taxi compune o piesă specială pentru IMOPEDIA.ro

Vedem că astăzi dacă ai o afacere trebuie neaparat să o promovezi dacă dorești să și câștigi cu ea. Așadar trebuie să-i implici pe cei mai buni pentru a avea succes! Nu este ușor dar nici imposibil.
Comunitatea din jurul IMOPEDIA.ro este una puternică și numeroasă, iar în acest cadru IMOPEDIA.ro a realizat un proiect dedicat pieței imobiliare: o piesă muzicală compusă și interpretată de trupa Taxi. Deci iată că și trupele de primă mână din România pot ajuta la o promovare bună.
Vezi și tu piesa!


Cred că mai bine nici că se putea, au ales exact ceea de ce aveau nevoie, voi ce părere aveți? Eu însă cred că mai bine nici că se putea. Piesa aceasta ar putea foarte bine să ajungă hit și în același timp și promovează ceea ce IMOPEDIA.ro și vrea. Ce vrei mai bun și mai inteligent decât atât?
Eu cred că publicul va primi cu brațele deschise acestă reclamă frumoasă și ba mai mult vor fi chiar interesați să vadă ce este cu IMOPEDIA.ro asta... mai ales femeile căsătorite :)
După mine, este prima dată când văd o astfel de campanie de promovare printr-un vidioclip compus de o trupă românească, dacă mai știți și voi, postați mai jos la comm.
Mie îmi place piesa, este antrenantă și deja am început să o fredonez și eu, asta că am ureche muzicală și cel mai tare este că s-au implicat în vidioclip chiar și cei din echipa IMOPEDIA.ro.


Eu ce vă mai spun, că dacă vrei să fiți la curent cu știrile imobiliare, ori informații despre o vilă de lux sau poate vrei doar un teren, toate datorită IMOPEDIA.ro.

http://www.imopedia.ro/

Aaaaa și era să uit. Au și un concurs! Și uite ce spun: „Cu noul site IMOPEDIA.ro, vrem să fim mai aproape de tine! Implică-te, iar noi te vom premia pe măsură!
Spune-ne ce ţi-ai dori să găseşti pe noul site IMOPEDIA.ro! Noi îţi vom analiza propunerile , iar tu poţi câştiga un smartphone Samsung Galaxy S4! Trimite-ne sugestiile şi părerile tale până pe 30 noiembrie, folosind formularul de mai jos”. Vrei să participi? Apasă AICI.