miercuri, 22 ianuarie 2014

Aranjând noul birou

Azi iar m-am apucat
Biroul de mi l-am aranjat
De ceva nou simțeam nevoia
Ca să-mi pot scrie istoria.
am intrat
Și de toate mi-am achiziționat
Prima dată m-am uitat
Și-o agendă, mi-am luat
Să pot nota gândurile bune
Să le am la cin le spune
Apoi am văzut că îmi lipsește
Ceva care lipește
Că eu așa obișnuiesc și optez
Ca ce îmi place din reviste
Repede să decupez
Iar pentru asta îți trebuie o
foarfecă bună
Care la ce îi ceri să se supună.
Mi-am achiziționat și-un capsator
Să prind foile ce-mi zbor
Când nu stau, bătute de briză
Și ca să mă numească erou
Mi-am cumparat și un suport de birou
Să stea toate cumințele
Până am nevoie de ele.
Pentru documente mi-am cumpărat
O taviță din plastic colorat
Și ca să stau comod și să nu simt nimic
Mi-am comandat un scaun ergonomic
Așa că acum stau liniștit
Aștept muza ca să-mi vină
Să se apuce pe la ureche de șoptit
Ca eu să scriu o scriere divină.
Hai că trebuie să plec
Alte cărți să mai citesc
Și când mă voi plictisi
Gândul în loc îl voi opri
Și astfel știu unde mai târziu
Voi reveni...
Ah, și de voi câștiga
Biroul iarăși îmi voi aranja.

Ei, dar voi cum v-ați aranja biroul dacă ați avea oportunitatea acesta cu produse de pe www.depozituldepapetarie.ro?

www.depozituldepapetarie.ro