duminică, 2 februarie 2014

Bani înapoi... adună.ro

Cine s-a gândit că poți
Să nu îți pierzi bănuți toți
Și pe net cumpărături făcând
O parte din ei îi ai înapoi
curând.
Așa că tocmai ce am descoperit
Un site care m-a uimit
Fiindcă chiar aduna.ro se numește
Și pentru tine, bănuți economisește.
Și stai să-ți spun cum faci să reușești
Și banii să-i aduni ca să nu-i risipești.
În primul rând tu mergi aici pe moment
Să-ți faci cont la ei urgent
Apoi îți alegi de pe site o categorie
De unde vrei să faci cumpărături o mie
După ce o comandă ai plasat
Primești o sumă înapoi garantat
Și cu cât faci mai multe comenzi
Aduni bani grămezi-grămezi.
Apoi când îi vrei înapoi
Completezi un formular un-doi
Și cât ai clipi
Banii în cont îi vei găsi.
Așa că nu mai sta vizor
Și fă-ți un cont aici și-n viitor
Câștigă bănuți înapoi garantat
Că ești un om inteligent și nu ratat :p


Eu unul, am fost convins, așa că mi-am făcut cont și vă invit și pe voi să faceți la fel apăsând aici.
http://www.aduna.ro/referby/ae3c2a878e7b68ec5f031fb3be354269