sâmbătă, 8 februarie 2014

Invers?!?

Uneori în viață folosim numărătoarea inversă. Este un mod de a ne stăpâni emoțiile și pentru a cunoaște cât mai avem până să ne bucurăm de evenimentul mult așteptat. Și în lumea virtuală lucrurile stau cam la fel numai că într-o altă manieră. Mr. Mart schimbă regulile!





Dacă până acum achiziționarea unui produs însemna căutarea pe mai multe site-uri, platforma celor de la Mr. Mart le permite cumpărătorilor să descrie în detaliu produsul sau serviciul pe care îl doresc, oferind în același timp comercianților posibilitatea de a face oferte relevante pentru aceste cereri.
Așa că după ce ai postat anunțul, aștepți!
Iar pentru cei mai dornici de a face profit din asta, platforma pune la dispoziția vânzătorilor un sistem avansat de filtre care să îi alerteze în momentul în care există cerere pentru oferta lor. Serviciile oferite sunt gratuite atât pentru cumpărători cât și pentru vânzători, aceștia din urmă având avantajul de a-și promova oferta fără costuri suplimentare.
Pentru a putea accesa platforma, cumpărătorii și/sau vânzătorii își vor crea un cont cu ajutorul căruia cumpărătorii își pot descrie solicitările completând o serie de câmpuri precum preț, descriere produs, localizare, perioada de valabilitate a cererii și chiar și o referință foto a produsului dorit.
Cumpărătorii vor primi astfel oferte de la mai mulți vânzători, având posibilitatea să aleagă acea ofertă care le îndeplinește pe deplin așteptările.



Mr. Mart le permite utilizatorilor (fie ei cumpăratori sau vânzători) să își promoveze produsele sau serviciile prin intermediul celor 5 rețele sociale (Facebook, Twitter, Google+, Pinterest și StumbleUpon) pentru a primi puncte sociale în contul de user. Cu ajutorul punctelor sociale, utilizatorul își poate promova anunturile pe website sau poate cumpara produse din Magazinul cu Puncte Sociale. De fiecare data când utilizarorul alege să-și share-uiască cererea sau oferta prin intermediul celor 5 rețele sociale, în contul user-ului sunt adăugate puncte sociale. Mr. Mart se conectează la API-ul celor 5 rețele sociale și deține un sistem cu ajutorul căruia poate fi monitorizată activitatea fiecarui utilizator pe oricare rețea de socializare.