marți, 13 mai 2014

Când simți o durere, Rumalaya e la putere!

Se spune că aproximativ 10 milioane de români suferă de afectiuni reumatice, potrivit datelor Organizatiei Mondiale a Sănătății și, din păcate numărul este în creștere continuă. Cauzele apariției acestor boli sunt destul de multiple: ereditatea, prezența în sânge a unor toxine rezultate din dereglări metabolice, stressul excesiv, expunerea la frig şi umezeală, factori infecțioși, obezitatea etc. Și este greșită concepția potrivit căreia aceste afecțiuni apar doar la persoanele vârsnice, ele apărând foarte bine și la copii.
http://www.hboutique.ro/Rumalaya-gel-513-30g-gel?filter_name=RumalayaEu am fost deschis mereu remediilor naturiste așa că, de îndată ce am avut ceva prombleme cu reoamtismul, am aflat că gelul Rumalaya este foarte potrivit fiind un antiinflamator, analgezic, revulsiv herbomineral. Acest produs prin efectul antiinflamator și analgezic, ameliorează rapid durerea care însoțește afecțiunile articulare și musculare reumatice și post-traumatice. Reduce tumefacția, rigiditatea, îmbunătățește mobilitatea articulară. Are efect revulsiv prin vasodilatație locală, permitând absorbția profundă și rapidă în țesuturi.
Eu unul vă spun că l-am probat pe propia-mi piele și a avut un efect cum nu mă așteptam, durerea a dispărut și treptat nici pe viitor nu m-am mai întâlnit cu afecțiunea acesta, astfel că recomand acest produs ce este indicat în caz de întinderi musculare, dureri musculare sau articulare asociate artritei, spondilitei, în caz de sciatică sau de lumbago. Gelul se recomandă de la vârsta de 6 ani și pentru o eficiență maximă se poate asocia cu Rumalaya Forte tablete.