miercuri, 21 mai 2014

Romania liberă!

Da, după 89 România a fost eliberată și din punct de vedere informațional, livresc, în așa fel încât a putut să http://www.romanialibera.ro) rămânând la aceleași standarde înalte. Unii nu sunt de aceeași părere dar îi respectăm! Tocmai de aceea trăim într-o țară liberă, sa putem avea opinii diferite. 
lanseze știri fără a fi cenzurate de cineva. România liberă este un brend pe care îl urmăresc de mulți ani iar acum și-a relansat site-ul (
Cu toate acestea, pot să vă spun că articolele ce le-am citit mi se par OK și nu de neglijat. Trăim în timpi aleți și nu avem vreme să selectăm, de aceea site-ul http://www.romanialibera.ro  ne pune la dispoziție informațiile într-o gamă diversă și ușor de accesat. Bineînțeles că dacă vrei să fii un om informat vei reveni pe acest site pentru că datele sunt mereu actualizate fiind postate în față cele mai actuale noutăți.
Unora le este mai ușor să citească un ziar electronic pentru că li se pare mai comod, și așa este, însă eu vă recunosc că-mi place și formatul tipărit, mă face să mă simt altfel. Dar gusturile nu se discută...
Este adevărat că pe unii îi pot deranja multele reclame ce apar pe site și asta ar putea „minusa” șansa de a fi ales pe viitor de unii vizitatori, dar uneori unele reclame pot fi de folos ;)
Mă tot gândesc acum, dacă în trecut oamenii nu aveau acces la informații de acest gen decât prin intermediul călătorilor (vorbesc de evul mediu) și deseori știrile ajungeau cu întârziere iar mai recent doar prin intermediul presei tipărite, acum iată că avem cele mai noi date la doar un click distanță, ce ne rezervă viitorul... 

Urmărește și tu romanialibera.ro