marți, 3 iunie 2014

Eleganța ieri.. și astăzi!

Mulți cred că eleganța constă în ceea ce văd zilnic la TV și încearcă să imite... Uneori mă gândesc la secolele trecute, la viața din Franța (spre exemplu) și la marile curtezane ce vorbeau mereu despre o eleganță a vremii. Știu că astăzi ar fi deplasat să apari îmbrăcat ca în secolul XVIII, poate la un bal mascat, dar ei parcă aveau un anumit „gust/simț” artistic; ceea ce vreau să spun este că, nu doar încercau să îmbrace niște haine pentru a ieși cumva în evidență, ci simțeau că trebuie ca totul să fie corect: culoarea, materialul etc. Dar astăzi au dispărut parcă aceste simțuri și au fost înlocuite cu ceva care seamănă mai mult a dezordine. Mă rog...
De curând am auzit de campania #BeUnforgettable – Codul Eleganței, 2014 Edition, și m-am gândit mai mult la ce înseamnă să fii „de neuitat” într-o lume în care valorile, atracțiile și moda se schimbă mai ceva decât cursul valutar, și am dedus că trebuie să fii într-un mod unic, diferit, ieșit din tipare, iar noul parfum Armani pare a cuprinde aceste cuvinte în micuța sticluță. Soția îmi spune că ar trebui să încerc, sper să am și șansa...


Mai multe info pe: