joi, 14 august 2014

România, țara cu detoate!

Deseori am auzit confrați care îmi spuneau că pleacă peste hotare în excursie sau în concediu/vacanță și nu înțelegeam ce este mai deosebit acolo decât la noi.
Avem câmpii întinse de o frumusețe clipitoare, pline de flori cu un bogat miros și colorit; dealuri verzi și pline de plante medicinale; munți ce respiră aer curat și sărută nori; păduri adânci și pline de mistere, cu animale, păsări și insecte minunate; râuri, deltă și mare... avem ceea ce puțin țări în lume par să aibă și cu toate acestea... românii fug peste graniță!
Pentru mine, și prin asta nu vreau să jignesc nici o țară, patria mea este cea mai frumoasă, care corespunde inimii mele și în care găsesc tot ceea ce mi-aș dori. Orice aș vrea, ea îmi oferă. Avem locuri atât de frumoase și multe încât nu știu dacă mi-ar ajunge această viață să le văd pe toate (deseori îmi imaginez că atunci când nu voi mai fi în acest trup, poate că fiind spirit viu voi putea călători, și atunci voi avea timp suficient să-mi duc visul la bun sfârșit...)
Dacă este să aleg un loc minunat, atunci mă gândesc la Munții Trascău. Acolo aș vrea chiar să și locuiesc. Oamenii de acolo duc o viață grea, dar bogată...


România este inegalabilă și de aceea vă invit să intrați pe Inegalabila Românie şi să încărcărcați în aplicaţia de acolo cât mai multe poze cu România cu care ne mândrim.