joi, 14 august 2014

Un nou volum în lumea livrească...

Dragii mei, cu bucurie vă anunț apariția celui mai recent material scris de mine, Gânduri din jurnalul Sofiei publicat la editura Surorilor Lauretane din Baia Mare. Tocmai ce a ajuns la Blaj și sunt tare încântat de cum arată :)
Dacă în luna mai „a venit pe lume” materialul Labirintul haosului meu în colecția de proză scurtă a editurii EuroPress (București), material ce a fost finalizat în 2012, iată că acum apare, la ceas de sărbătoare, Gânduri din jurnalul Sofiei ce se vrea a fi un fel de cadou aniversar la împlinirea a 10 ani de la publicarea primei mele cărți.

Copertă pentru materialul
Labirintul haosului meu
Pentru comandă, click pe imagine sau aici în format electronic
Un fragment, aici!

Și iată câteva gânduri, ispititoare, despre noua carte lansată:
Un „roman” poate reprezenta viața fiecărei persoane în parte, trecute, prezente sau viitoare iar istoria sa este una particulară, irepetabilă, deci nouă și proaspătă așa că, pur și simplu fiecare om este o „carte”. Dar pentru că nu-i putem „citi” pe toți oamenii, avem deseori tendința de a căuta poveștile lor în cărți.
Romanul de față nu face decât de a inventa o viață nouă, cititorul fiind însoțit de personaje fictive pe un drum uneori emoționant, alteori incitant, găsind diverse învățăminte ce pot fi de folos tuturor, dar și trăind alături de ele anumite sentimente și evenimente ce le putem regăsi uneori în viața noastră sau a cunoscuților. Însă, deși este o ficțiune, acest material ne poate da de gândit, ne poate inspira, încuraja și indica o direcție.
Viața are suișuri și coborâșuri, uneori cădem și ne rănim grav, alteori urcăm și ne simțim bine respirând aerul victoriei, dar nu mereu viața ne dă tot ceea ce ne dorim. Ceea ce este important rămâne ceea ce devenim la sfârșit, dacă am reușit să ne cucerim cetatea inimii și a minții, să ne autodepășim și să fim ceea ce El ar dori să fim, iar asta numai și numai pentru (că vrea!) fericirea noastră.
Ai în mână un roman care uneori este ca o curgere lină de apă, alteori acțiunea se amplifică și se schimbă rapid la răscruci și te conduce pe căi nebănuite , îți dă de gândit și te pune să reflectezi mai abitir la viața personală.
Te invit la a descifra gândurile din spatele ideilor, cuvintelor și faptelor, așa că lasă-te fermecat de o viață pentru a înnoi viața ta!

Copertă pentru materialul
Gânduri din jurnalul Sofiei
Click pe imagine pentru a o mări!

Și, fiindcă îmi sunteți dragi, iată că mai jos vă las câteva date culele din jurnalul personal cu privire la materialul prezentat.

3 aprilie 2011 (ora 830) În urma unui vis ciudat, prin care mi se „revelează” povestea, încep să scriu primele mele idei pe o hârtie ce își aștepta gândurile mele.
Timp îndelungat citesc romane, cărți de spiritualitate, poezii, mă adâncesc în meditații, rugăciune și fac cercetări amănunțite pentru a mă lămuri asupra anumitor chestiuni.
4 aprilie 2012 (ora 430) Finalizez materialul, prima lui formă.
29 iunie 2012 Finalizez materialul, a doua formă, incluzând, după un timp în care a acesta a fost lăsat la „dospit”, ultimele gânduri culese; șterg, adaug, „rotunjesc”, ideile, povestea…
02 iulie – Materialul este trimis la corectat, primesc recomandări.
17 iunie-31 iunie 2014 Ultima corectură
01 iulie 2014 Trimit cartea spre tipografie. De acum aștept…
13 august 2014 – materialul ajunge la Blaj

Trebuie să spun că, fără aportul unor oameni inimoși, aceste materiale nu ar fi văzut cerneala tiparului :), așa că le mulțumesc și pe această cale.

Deși la urmă, dar nu și în sufletul meu, le mulțumesc acelora care mi-au fost de real ajutor la realizarea acestui modest material și care mi-au pus la dispoziție, uneori, cele mai intime gânduri chiar și din jurnalele sau corespondențele personale. Celor care, cu timp și fără timp, au lecturat în tihnă și mi-au dăruit sfaturi importante, încurajându-mă în același timp să continui munca și chiar să o public spre folosul tuturor acelora ce doresc să o lectureze.
Nu pot uita de ajutorul venit din partea soției mele Aurelia, al prietenelor Miriam (Ciufudean) Deac., Ramonei Pintilii, Octaviei Sărătean, Robertei Dumitriu, Nicoletei Oniga cât și al pr. Mihai C. Szilagy, pr. Anton Rus, teolog Rareș Vestemean, Sorei Superioare Ambrozia, surorilor călugărițe Grația (CSL) și Benigna (CMD), fr. Ionel (AA), și celor care au sprijinit într-un fel sau altul acest modest material făcând posibilă apariția lui: Maria Rus, Valeria H. Angela G., Claudia I., Maria B., Rodica, Anda Iacob, Nona, Narcisa, Fam. Stânea, Horea Romulus Luncean, Virgil Niiranen, Sorin Opriș, Daniel Nicula, Petru Fulea, Ioan Mihălțan, Mihai Teodorescu, Mircea S., Costel I., Horea B., C.A.R. CREDIT Teiuș (Sucursala Blaj) cât și acelora ce au dorit să rămână în anonimat.
Tuturor le mulțumesc!