luni, 20 octombrie 2014

Viața este o aventură!

Deși în viața de zi cu zi, mai ales de la o vârstă, nu ne mai stă capul la aventură, este interesant cum în copilărie aveam curajul să facem anumite lucruri la care astăzi numai ne gândim. Spre exemplu, când eram doar un puști, îmi plăcea să merg în pădure și să mă urc în copacii cei mai înalți și apoi, ca uMowgli autentic, să sar din copac în copac și astfel plimbându-mă prin pădure. Astăzi în mod cert că nu aș mai face așa ceva. Nu vreau să mă gândesc dacă nu aș nimeri creanga...
Însă când eram copil, nu aveam temeri (și poate minte...) așa că săream. Uneori cădeam, dar mi se părea amuzant să mă rănesc de toate crengile până jos. Uimitor! Nu mi-am rupt nimic, chiar dacă uneori m-am zgâriat bine ori mi-am sfâșiat hainele. Ei, acelea erau vremurile!
Însă unii, rămân copii, perpetuu, curioși și dornici de aventură. Iar asta mă duce cu gândul la Felix Baumgartner, singurul om care a sărit de la 39 de kilometri înălţime şi a atins viteza sunetului în cădere. Da, este un copil care vrea să descopere până unde poate ajunge omul. Ba chiar am auzit că și-ar propune să se arunce de pe Lună... dar cred că mai durează un pic!
Vi-l pomenesc pe acest deschizător de drumuri pentru că, dacă nu a-ți auzit, vine în ROMÂNIA! Nu, nu se va arunca de pe cine știe unde să ajungă la noi, ba chiar cred că va veni cu un avion. Sau pilotând un elicopter? Rămâne de văzut! De la astfel de „copii” te poți aștepta la orice!
În 23 octombrie 2014, la Stejarii Country Club, se organizează conferinţa inovatoare de leadership #BusinessOdyssey din seria Enlightening 3.0, eveniment din portofoliul Conference Arena și aici va veni „copilul” de care vă spuneam!


Iată și ce spun organizatorii evenimentului: 
Publicul de business și toți cei interesati să-și descopere resursele interioare sunt invitați să exploreze o altă dimensiune a leadership-ului la cea de-a treia conferință Enlightening, “Business Odyssey”, organizată de Expo Media, membru Marketing Insiders Group, un eveniment care arată cum poți transforma riscurile în dezvoltare personală și cum poți aplica această experiență în construirea unor afaceri de succes. Ediția de anul acesta, organizată pe 23 octombrie 2014, la Stejarii Country Club, va face o paralelă inedită între un stil de viață nerezonabil în fața limitelor și performanta în afaceri. Felix Baumgartner, primul om de pe Terra care a spart bariera sunetului în săritura sa din stratosferă din 2012, va invita publicul român, în premieră, să redescopere drumul catre leadership: “Cu toții avem limite, nu toți le acceptăm.”
Conferința propune o agendă valoroasă, aducând în prim plan cele mai complexe scenarii de business, generând soluții nonconformiste pentru creșterea cifrelor de afaceri, cu speakeri de excepție. Alături de Felix Baumgartner, vor mai participa: Heather White - CEO, 2020 Communications Inc, Canada; Jean-François Fallacher - CEO, Orange România; Alex Gavan - Speaker Inspirațional și alpinist de altitudine extrema, România; Youssef Hautier - Managing Director, Sonic+Pay; Robert Murray - CEO, GPG Technical Services, Canada; Christopher Neesham - Psiholog Corporatist și Instructor, Australia; Cătălin Velescu - Managing Director, 3M Romania. Conferința va fi moderată de Oana Marinescu - Facilitator Strategic, Consultant Comunicare și Fondator OMA VISION. Invitat special pe parte de lifestyle: Mihaela Rădulescu. 
Prețul biletului de intrare, de numai 414 Euro + TVA, parcă îmi vine să mă întorc la copacii mei... dar ar mai fi o șanșă unică, poate în viață, și există o metodă de a face rost de un bilet dacă te vei încrie la concursul de pe blogul lui Cristian China-Birta, respectiv aici: http://cristianchinabirta.ro/2014/10/10/ia-sa-vedem-noi-pe-cine-trimit-sa-il-vada-pe-felix-baumgartner/. Hai în spațiu!