luni, 15 decembrie 2014

Hai echipă!



Nu există echipă care să nu aibă fani și inamici!
Și, fiindcă suntem români, ar trebui să ne încurajăm Naționala României de Handbal la Campionatul European. Poate că nu mulți cunosc sau apreciază acest sport, dar eu zic: HAI ECHIPĂ!

Știu că emoțiile vă bat strajnic la ușa inimii, dar mai știu că unite în același cuget, de a câștiga, veți putea învinge orice emoție, grijă sau ispită de descurajare. Având o minte sănătoasă într-un trup sănătos sunt convins că veți lua cele mai bune decizii când veți fi prinse în flama jocului. V-am urmărit deseori și am văzut că sunteți una pentru alta și toate pentru una. CURAJ! Doar cei care ajung la statutul vostru pot înțelege ce înseamnă să lupți, să te rănești și să rămâi cu cicatrici, să te doară capul și inima când pierzi sau să ai un zâmbet și o bucurie în suflet cum nu simți niciodată decât când câștigi un meci. De aceea, eu cred cu toată ființa mea că veți mai escalada o dată muntele competițiilor, veți depăși obstacolele și, în vârf de munte, veți arbora steagul vostru, steagul victoriei!
HAI ECHIPĂ!

Găseşti interviuri cu fetele şi calendarul competiţional pe http://www.frh.ro/.