sâmbătă, 18 iunie 2016

Un meci, o speranță...

De mai bine de o săptămână, Naționala de Fotbal a României, ne ține cu sufletul la gură în din pricina Campionatului European de fotbal. Ai noștri se luptă dar nu mereu după așteptările noastre. Adevărul este că nouă ne este ușor ca stând în fața micului sau mare ecran să dăm o pasă sau chiar un gol... dar alta este povestea în teren. Mă rog, suntem buni comentatori...
Mâine, 19 iunie, Naționala noastră joacă împotriva Albaniei! Baftă echipei încă de pe acum!
Penny Market, care este suporterul oficial al Echipei Naționale, ar vrea să știe cum ne pregătim fiecare dintre noi înaintea meciurilor României.
Eu, recunosc, nu sunt un mare microbist, deși sunt mulți în jurul meu, prefer mai repede alte sporturi, dar totuși, când România este prinsă în astfel de competiții, îmi place să o urmăresc și să o susțin.
Pregătirea mea constă în primul rând să scap de orice îndatorire casnică până la ora începerii meciului, să-mi cumpăr o sticlă de Cola sau Pepsi (căci ambele îmi plac!) și să-mi pregătesc un bol mare de popcorn cu care să-mi domolesc nerăbdarea de a vedea o minge în poarta adversarilor.
Cum spuneam, mâine este fotbal și toată România pare să fie cuplată automat la televizor... și, apropos, și dacă nu m-aș uita la meci, vecinii, strada, îmi vor spune imediat de mersul meciului prin oftatele lor prelungi, voci care dau direcții (mai ceva ca Iordănescu), înjurături (de parcă i-ar auzi săracii jucători!) și mult doritul GOOOOOOOOL! Așadar, și dacă mi-ar exploda televizorul, mi-ar fi destul să deschid geamul și aș știi exact cum se joacă și se întâmplă :).
Dar, de ce nu, și mâine, un meci, o speranță... și ai noștri să meargă mai departe, să ne bucurăm iar de fotbal!

Penny Market vă așteaptă și pe