marți, 17 decembrie 2013

Muțumesc... chiar dacă ești departe!

Cu siguranță că cel mai bine este să le mulțumim acelora ce ne ajută să fim, mai întâi de toate, oameni. Și cuvântul acesta „om” are o încărcătură incredibilă dacă vrei să îl analizezi.
Pe mine m-a ajutat din acest punct de vedere un om cu multe daruri de la Dumnezeu dar care din păcate a plecat dintre noi.
Acest om, după cum spuneam, înzestrat cu multe daruri, nu le-a  ținut doar pentru sine, ci a știut să le împartă cu toți.
Pentru mine el a devenit un soi de tată (eu fiind orfan de timpuriu) așa că de la el am încercat să învăț tot ceea ce se putea, având în vedere fragilitatea minții mele de atunci.
El era un preot dedicat vocației sale pentru care în regimul trecut a trebuit să pătimească mult dar a învins. Acest lucru m-a făcut mai conștient la ideea de a avea o identitate socio-religioasă pentru care să lupți, să trăiești și să cunoști.
Chiar dacă este departe... trebuie să-i mulțumesc fiindcă veșnic îi voi fi recunoscător pentru că:
  • m-a învățat să fiu om
  • să îmi găsesc calea
  • să am un țel
  • să mă descopăr
  • să am o identitate
  • să lupt și să cred
  • să nu renunț la gândul bun
  • să trăiesc așa cum trebuie după anumite învățături milenare pentru a fi fericit!


 Știu că de acolo unde este are o panoramă a lumii mai bună decât atunci când era aici pe pământ și de aceea cred că îli călăuzește pașii și se roagă pentru mine. Și pentru aceasta îi mulțumesc...

Tu cui te simți dator să-i mulțumești?

Puteți mulțumi și pe Facebook dar și folosind aplicația Bradul Mulțumirii, care vă permite să adăugați un mesaj de mulțumire unei persoane dragi și apoi să-l prindeți în brăduț.

Iată cui au muțumit alții:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu