Ți s-a întâmplat să apelezi la un „serviciu clienți” sau „call center” al unei companii sau site și să fi pus în așteptare cu minutele sau chiar cu zecile de minute... să nu mai spun de cei care au așteptat chiar și câte o oră...
Ei bine, cred că toți am trecut prin această experiență, ascultând și memorând piesa rederulată și uneori chiar renunțând la apel... poate că tocmai de aceea eram pus atât de mult în așteptare...
Campania pornită de Flanco, respectiv că va răspunde oricărui apel în 40 de secunde trebuie testată!
Despre ce este vorba?
„SUPORT CLIENȚI NON-STOP de la FLANCO, este serviciul de asistență telefonică gândit pentru a răspunde în cel mai scurt timp întrebărilor clienților săi. La #suportclientinonstop poți să suni oricând, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, iar un operator va fi mereu disponibil să te ajute cu informațiile de care ai nevoie. Flanco își propune să îți răspundă la apel în maxim 40 de secunde și, în același timp, urmărește să reducă permanent timpul de preluare a apelurilor. Spre exemplu, în primele două luni de la implementarea serviciului, majoritatea apelurilor au fost preluate în cel mult 20 de secunde. Dacă apelezi #suportclientinonstop, vei obține informațiile de care ai nevoie despre serviciile și produsele Flanco, despre plasarea comenzii și procesul de livrare, despre oferte și campanii, soluții de finanțare, plata în rate sau cu cardul, factură și garanție, returul produselor comandate, cardul de fidelitate Mereu Flanco”.
Mai jos iată demonstrația realizată de mine:
Trebuie să spun că pentru prima dată sunt plăcut impresionat de un „call center”! Pur și simplu nici nu am avut timp să-mi formulez întrebarea când deja am și fost preluat de către o operatoare care mi-a răspuns prompt la întrebări, a fost foarte amabilă și am aflat datele de care aveam nevoie. Da, în sfârșit ceva de calitate când vorbim de „call center”!