miercuri, 27 august 2014

Dunărea albastră

Deși nu am ajuns până acum în Deltă, îmi doresc acest lucru și, sper, să ajung cândva și prin acele locuri minunate.
Și, deși nu am fost, totuși am citit sau văzut documentare ce mi-au surescitat interesul. Interesul pentru frumos.
Mă gândesc și la Johann Strauss II...


Este greu să definești un astfel de loc și, mai greu este să te rezumi la trei cuvinte/motive... însă trebuie...

VIE
Este în continuă mișcare, plină de viață, animată de multe feluri de animale.
Este mereu nouă, fiecare anotimp și vreme dăruindu-i o savoare aparte.
Te invită la a trăi!
Este o metaforă ce se transformă în realitate...

ORIGINALĂ
Este ceva ce aparține doar teritoriului nostru dar care ne unește cu o mare parte din Europa.
Ce găsești la noi nu se găsește oriunde. Toți spun asta. Ar trebui să apreciem acest fapt!
Pentru frumusețea ei, unii călătoresc mii de km pentru a o vedea. Pe noi de ce ne-ar opri câteva sute?
Delta a atras și modelat niște oameni originali...

OSPITALIERĂ
Delta te invită la aventură. la descoperire și la întoarcerea în vremurile paradisiace!
Este bună cu cei care o vizitează, îi hrănește cu porții mari de feluri gustoase...
Cine ajunge acolo o dată, va vrea să revină. Spiritul locului îl va îmbăta pe veci!


În perioada 29 – 31 august, la Tulcea, are loc RowmaniaFest – Festivalul Internaţional al Bărcilor cu Vâsle și mai multe detalii despre Festival găseşti aici, iar despre ecoturism te poţi informa de aici: http://eco-romania.ro/ro/ecoturism/concept.