sâmbătă, 26 octombrie 2013

Dacă este sâmbătă este ziua cărții!


 

Dragii mei, fiindcă toți suntem „abonați” la câte un post de radio și avem anumite sentimente bune față de anumite persoane din acele posturi, eu cred că merită să participați, dacă sunteți din Mediaș sau în apropiere și aveți timp, la un eveniment mare ce va avea loc în această localitate frumoasă. Domnul Mircea Hodârnău, va lansa cartea coordonată de domnia sa: „Mediașul radiofonic 1950-2013” astăzi la Casa Gazelor Naturale din Mediaș începând cu ora 12 (vezi mai multe info aici).
Coordonatorul, Mircea Hodârnău (www.mirceahodarnau.ro), face radio-jurnalism de 20 de ani la Mediaș, fiind absolvent al BBC Radio School în anul 1997 și al unui master în Managementul Relațiilor Publice și ni se mărturisește, despre volum, cu următoarele cuvinte: „Gândul să scriu o carte despre oamenii de radio care zilnic sau săptămânal au încântat sau iritat ascultătorii pe frecvențele celor doua posturi de radio locale din Mediaș, mi-a venit prin anul 2010. Pentru documentare am folosit surse din arhiva Primariei Mediaș și interviuri cu colegii mei de breaslă, respectiv anumite fișe de prezentare a activitații lor radiofonice. Am «colindat» țări precum Germania, Italia, Canada, Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Spania și orașe ale României, unde i-am găsit acum domiciliați pe foștii colegi. Am luat legătura cu ei și încet, încet m-am ținut de capul lor să îmi trimită materiale despre activitatea lor radiofonică. Nu a fost ușor, dar nici imposibil”.
Sper ca dacă participați să ne împărtășiți și nouă din experiența cumulată acolo.

Pănă atunci, căci tot este vorba de radio, să aveți frecvență bună și curată (și în minte și în inimă)!