luni, 25 noiembrie 2013

Vrei la film?

Dragii mei,

fiidcă de mult nu v-am mai făcut o surpriză, iată că astăzi a venit vremea.
Din păcate (sau din fericire?) acest anunț se adresează doar presoanelor din București sau împrejurimi care la ora ar avea o oră și un pic de liber pentru relaxare la un film.

Iată și anunțul!
Cinema City și InterComFilm, în parteneriat cu Blogal Initiative și Blog de cinema, te invită luni, 25 noiembrie, ora 18:00, la Cinema City Cotroceni pentru a vedea filmul:

MAJORDOMUL

 


Lee Daniels’ The Butler spune povestea impresionantă a majordomului de culoare Cecil Gaines (interpretat de Forest Whitaker), care a servit opt familii prezidenţiale la Casa Albă, între 1957 şi 1986. Filmul este inspirat din articolul ziaristului Wil Haygood “A Butler Well Served by This Election”, apărut în Washington Post, despre viaţa fostului majordom al Casei Albe Eugene Allen.
Filmul începe de la ora 18:00
Adresa Cinema City Cotroceni (AFI Palace Cotroceni): etaj 1 (Bd Vasile Milea Nr 4, sector 6, Bucuresti)

Dacă ești interesat să participi, chiar și împreună cu cineva drag, eu am câștigat două bilete, așa că scrie-mi pe adresa de e-mail: cipriandeblaj@yahoo.com și vei avea intrare gratuită. Aștept până la ora 17. Spor! 

Biletele au mers la Ștefania!
Vizionare plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu