duminică, 22 decembrie 2013

De revelion nu ai ghinion!

Dacă este să rememorez toate cele 28 de revelioane petrecute până acum am doar un gând... nu le știu pe toate :)
Dar câteva, bune, tot am în gând. 
Cele mai multe sunt acelea pe care le-am petrecut împreună cu familia mea de proveniență și de doi ani cu propria-mi familie. Apoi de cele petrecute cu prietenii pe la munte unde un foc de tabără la miezul nopții dă un nou sens vieții din noul an.
Cred că fiecare dintre noi are o experiență frumoasă legată de această zi, dar cu siguranță că fiecare din noi ne dorim ceva și mai frumos.
Sper ca în NOUL AN să intrați cât se poate de frumos, să-l sărbătoriți și să fiți aproape de cei dragi dar și de blogalinitiative.ro pentru că vedeți bine ce premii frumoase și campanii pregătesc.
Și ca totul să se încheie frumos (căci așa se potrivește!), aș vrea să petrec Revelionul organizat de www.meiromania.com la Sala Polivalentă pentru că acolo, începând cu ora 22, vor urca la pupitre Christopher Lawrence, DJ Wanda, DJ Miki Love și Snatt & Vix! Va fi distracție! Mai multe info, aici.
Tu unde vrei să-ți petreci Revelionul?
 
Acest articol a fost scris pentru a participa la campania aceasta și nu reflectă caracterul meu!