vineri, 6 decembrie 2013

Mesajul lui Obama, dupa anuntul decesului lui Mandela: Am pierdut pe unul dintre cei mai buni oameni

NELSON MANDELA A MURIT. Barack Obama a transmis un mesaj de condoleante familiei lui Nelson Mandela, dar si poporului sud african, dupa decesul fostului presedinte.


Presedintele SUA a declarat intr-o conferinta de presa:
"Mandela spunea: M-am luptat impotriva dominatiei albe, dar si a celei negrilor. M-am luptat pentru o societate libera, un ideal care sper sa se indeplineasca si un ideal pentru care merita sa mor"
"Mandela a trait pentru acest ideal si l-a facut real. Astazi s-a dus acasa. Am pierdut unul dintre cei mai buni oameni pe care i-am cunoscut vreodata.
"Mandela a oferit un exemplu la care intreaga omenire ar trebui sa aspire.
"El spunea: nu sunt un sfant, decat daca credeti ca un sfant este un pacatos care se straduieste."
"Am studiat munca sa si scrierile sale. Nu imi pot imagina propria viata fara Nelson Mandela.", a spus Barack Obama intr-o conferinta de presa, la scurt timp dupa ce anuntul decesului lui Nelson Mandela a fost facut oficial.