duminică, 13 aprilie 2014

Viitorul este veșnic!

Sunt foarte atras de tehnologie și, chiar dacă știu că este o hoață, căci promite multe dar toate le face în beneficiul ei (poate o dată vă voi clarifica acest aspect!), sunt mereu deschis la ceea ce este nou din acest punct de vedere. Așa că mi-a surâs ideea venită de la brand-ul Somfy care oferă celor doritori un pachet avantajos ce constă într-o casă inteligentă, pe nume Casa Somfy
Plecând de la ideea lor, m-am gândit și eu ce așa aștepta de la sau cum ar fi casa viitorului. Nu voi scrie despre ea ci mă voi orienta în particular spre o încăpere deosebită, eu îi spun camera „Univers”. Dacă aș avea o casă, aș vrea să aibă o astfel de cameră. În ce constă asta. Uite câteva sugestii:
- este un fel de 4D, însă mai sofisticat, nu este nevoie de ochelari.
- îți imaginezi un loc sau ceri și acesta apare ca și cum te-ai teleporta acolo
- totul este foarte natural și pare foarte real chiar dacă nu ești acolo
- să spunem că vrei o plajă. Vei simți căldura Soarelui, mirosul nisipului amestecat cu marea, vei simți briza sau contactul cu apa dacă mergi acolo (platoul de sub tine are senzori și se mișcă în așa fel încât tu stai mereu în centru dar ai senzația că ai făcut pași reali)
- În acest fel poți vizita orice loc de pe Terra sau chiar din Univers
- În același mod poți intra în contact cu alții, să dialoghezi ca și cum ar fi acolo cu tine

Camera aceasta poate mult mai mult, dar asta o veți afla de altundeva, dintr-o carte viitoare la care lucrez. Însă, dacă ai avea o astfel de casă și, în particular, o astfel de cameră, tu ce ai aștepta de la ea sau unde te-ai „teleporta”? 

http://casasomfy.ro/