sâmbătă, 24 mai 2014

De 30 de ani...

Să te cobori la mine-n piept
Răbdarea mi s-a evaporat
Va începe să ploaie întristat
Cu lacrimi negre de amar
Ce le-am adunat în a sufletului pahar
De treizeci de ani tot (mai) sper
Uitându-mă în jur, spre cer
Să ajungi la mine așa cum ai promis
Dar parcă a fost (promisiune) doar în vis
Acum nu știu dacă mai trăiesc
Sau doar cred că respir și gândesc
Și nu cumva acei ani nu au fost
Și atunci viața mea nu a avut un rost
Dar poate ai și venit și nu m-ai găsit
Căci eu te așteptam pe a gândului pisc...

Am scris aceste rânduri fiind inspirat de povestea din piesa De 30 de ani a interpretei Alina Manole, deoarece în curând își va lansa un album de muzică în data de 2 și 3 iunie începând cu ora 19.30 la Teatrul Excelsior.

Mai multe informații despre artista Alina Manole, vezi: