marți, 7 iunie 2011

Cuvântul sculptează!

7 Iunie – Şi ale mele

O mamă se duse cu fiul ei de cinci ani la Liturghie. La sfârşitul Liturghiei se apropie să se roage în faţa unui Crucifix faţă de care avea o devoţiune aparte. Era o reprezentare foarte realistă, un Cristos care exprima întreaga cruzime a patimii. Era la mică distanţă de sol, pentru ca să poată fi atins şi sărutat de credincioşi.

În timp ce ea se ruga, copilul privea la Crucifix. La un moment dat o întrebă pe mama sa:

-«Mamă, e mort?»

-«Da, spuse mama.»

-«Dar cine a făcut aceasta?»

-«Păi»… păcatele noastre.

-«Şi ale mele?»

Mama ezită puţin, deoarece nu era sigură ce să răspundă. În cele din urmă se decise:

-«Da, fiule, şi ale tale.»

După un moment de tăcere, copilul se apropie de picioarele Răstignitului, le sărută şi spuse:

-«Iartă-mă, Isuse!»

Isuse al meu, preţul pe care l-ai plătit a fost destul de mare! Nu lăsa să mă pierd sau să mă despart vreodată de tine!

Sursa: A vorbi cu Isus de pe www.pastoratie.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu