miercuri, 26 octombrie 2011

Cuvântul sculptează!

26 Octombrie – Ca pe tine însuţi

Politicianul francez Lazaro Carnot, care a fost ministrul de război în timpul lui Napoleon, spunea despre Talleyrand, de asemenea ministru şi episcop de Autun, om oportunist şi ambiţios:

-«Talleyrand îi dispreţuieşte atât de mult pe oameni pentru că se cunoaşte foarte bine pe sine.»

„Să-l iubeşti pe aproapele ca pe tine însuţi”, aceasta este cea de-a doua poruncă. Dispreţul faţă de sine nu este creştinesc. Măsura iubirii faţă de ceilalţi este iubirea faţă de sine. La fel de necreştinesc este a ne dispreţui pe noi înşine precum a-l dispreţui pe aproapele.

Eu nu pot să dispreţuiesc pe cine Dumnezeu iubeşte. Cert este că mă iubeşte până la extreme de neînchipuit. Bine înţeleasă, iubirea faţă de sine trebuie să mă poarte către a voi ceea ce Dumnezeu vrea pentru mine, chiar dacă uneori îmi este greu sau nu-mi place.

Sursa: A vorbi cu Isus de pe www.pastoratie.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu