vineri, 4 octombrie 2013

Fotbalul... o parte din copilăria mea

Îmi amintesc cum nu mă puteam dezlipi de a colectiona actibildu-rile cu jucatorii de fotbal din pungile de snecsuri pe care le cumparam. Apoi faceam schimb, uneori dadeam si 10-30 de jucatori pe unul singur. Si eram foarte tentat sa ii am pe cei mai buni. In scurt timp chiar aveam „echipa” cea mai buna si multi imi dadeau tarcoale sa mi „cumpere”. Aveam un album, dar nu-i lipeam, asa erau mai valorosi. Nu i-am dat nici pana astazi si ma mir cat de avar eram :))
La noi în casă se urmăreau meciurile toate, nu se putea pierde unul mai ales dupa ce tata a cumparat un televizor color (la vremea aceea singurul din cartier si unul din putinele din oras), au inceput sa se stranga pe la noi rudele, vecinii si cunoscutii tatei de era ca pe stadion.

tt-2013_gallery-busDe vă povesteam toate acestea? Fiindcă Trofeul UEFA Champions League va fi în București vinerea aceasta de la 12 în Piața Enescu, unde va avea loc și expoziția „UniCredit Walk of Champions”. Capătul de linie pentru vizitatori fiind trofeul, amplasat pe puntea unui vehicul special supraetajat, unde se vor putea fotografia cu acest simbol al campionilor. Și vor fi prezenți și ambasadorii evenimentului – antrenorul Fabio Capello (ambasadorul oficial al UEFA Champions League Trophy Tour) și Miodrag Belodedici (ambasador pentru UEFA Champions League Trophy Tour in România).

  
Intră pe: http://be-part-of-it.unicredit.eu/ro-ro/tour/2013.html
Vezi aici și aici mai multe informații

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu