sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Vreau o tură în natură!

Îmi este dor de o plimbare în natură, mai ales că zilele acestea vremea a ținut cu cei cărora le place să facă mișcare (cel puțin 30 de min. pe zi. Ca să zâmbești sănătos!) Dar mi s-au cam stricat încălțămintea așa că trebuie să mă orientez spre alții. Dar de unde? La magazine vezi că nu găsești calitate, pe web ești asaltat de sute de site-uri, pe care să-l alegi? Eu am găsit unul care mi se pare cel mai bun: www.officeshoes.ro. Și astfel îți rezolvi problema picioarelor...

Dar pentru ieșirile în natură m-am orientat spre Ghetele Timberland - Euro Sprint care mi se par confortabile, de calitate și durabile.

Cred că mă caracterizează aceste încălțări deoarece sunt un pasionat al aventurii, al căutării, al descoperirilor interesante pentru că numai astfel mă pot descoperi pe mine însumi. M-am săturat ca zilnic să stau în scaunul ergonomic de la servici, așa că o ieșire îmi mai echilibrează balanța interioară.

Tu ce încălțăminte ți-ai alege de pe site-ul www.officeshoes.ro?

Spune-mi ce încălțări porți și-ți voi spune cine ești!” 

Spor la mulți... pași!
http://www.officeshoes.ro/