vineri, 20 decembrie 2013

Mai bine nu...

Vă spun sincer că doar de curând am auzit de firma DDD ce are inițialele de la serviciile ce le prestează, respectiv: deratizare, dezinsecție și dezinfecție.
Nu aș dori nimănui să aibă nevoie de ei (chiar dacă asta i-ar putea costa!) pentru că nimeni nu ar vrea să se întâlnească cu dușmanii lor direcți :)
Eu îmi aduc aminte de vremea când în bucătăria noastră mișunau ca în habitatul lor natural, niște gândaci care făceau întruniri pe întuneric și se adunau la un loc ca niște prieteni vechi, atât de numeroși încât când îi prindeai în flagrant, deschizând lumina, vedeai numai pete negre.
Știu că multă vreme am încercat tot soiul de insecticide și am pus în apricație diverse sfaturi, dar fără succes.
Poate că dacă îi găseam pe cei de la DDD, problemele noastre se rezolvau mai repede.
Astăzi bucătăria este curată și nu mă mai tem că ar putea să revină gașca antenată.
Acum este ușor să chemi pe cineva, sunt atât de multe firme dar eu v-o recomand compania DDD (0219662.ro) 
 
Acestea fiind spuse, sper ca voi să nu aveți niciodată astfel de probleme!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu