duminică, 18 mai 2014

The ONE for the ONE of my live!

Am primit de curând produsele The One de la Oriflame pentru soțioara mea, respectiv:




  • Fond de ten The One natural beige
  • Corector The One nude beige
  • Pudra The One natural medium
  • Fard ochii The One, colour impact beige pearl
  • Fard ochii The One, colour impact golden brown
  • Fard ochii The One, colour impact olive green
  • Rimel The One, volume blast , negru
  • Luciu buze The One rose glacier
  • Luciu buze The One trendy berry



  • Ce să spun... a se vedea mai jos rezultatul :)


    Eu nu sunt un expert în ale cosmeticii așa că nu mă pot pronunța decât transmite mai departe (ce spune iubita mea soție) și respectiv că aceste produse sunt de calitate, inovative, interesante și... atractive pentru fete (și ele pentru băieții lor :) ! )

    În continuare, sigur soția mea va folosi aceste produse și eu mă voi bucura de bucuria ei :)