luni, 30 iunie 2014

Mary Pierce: Din moment în care L-am cunosc pe Domnul, viața mea s-a schimbat



Mary Pierce a fost ultima franţuzoaică ce a câştigat turneul de la Roland Garros. Cu toate că nu şi-a anunțat oficial retragerea, campioana şi-a încetat cariera în 2006. De atunci Mary Pierce s-a mutat în insulele Mauritius, dar se întoarce în fiecare an la Paris, cu ocazia Turneului International din Franța, putând fi văzută în tribunele oficiale. Între meciuri, Mary Pierce s-a destăinuit jurnalului Le Parisien, oportunitate prin care fosta jucătoare de tenis vorbeşte despre noua sa viață. Cu toate că nu mai joacă, Mary Pierce nu a abandonat tenisul. De fapt, acum, la 39 de ani, sportiva antrenează doi jucători tineri, doi fraţi. O schimbare care i se potrivește perfect. "Ceea ce îmi place este că această familie îmi este foarte apropiată. Oamenii de multe ori cred că sunt proprii mei copii, deoarece îmi seamănă un pic. Mama lor este o foarte bună prietenă de-a mea, suntem de aceeași vârstă. Fac asta pentru că îi iubesc. În al doilea rând, scopul meu este de a mă asigura că aceştia îşi exploatează la maxim potențialul".

Cu toate acestea, astăzi, nu mai este tenisul cel care ocupă locul cel mai important în viața ei, ci credința. "Din moment în care L-am cunoscut pe Domnul în anul 2000, viața mea s-a schimbat complet și numai în bine", explică fosta campioană, care mărturisește că a găsit "o pace" și "o bucurie interioară", prin credinţă. "Acum, viața mea este dedicată în întregime Domnului. Tot ceea ce fac este pentru El, fie că este vorba de un antrenament sau de o operă de caritate în Africa", declară jucătoarea, care, cu toate acestea, spune că trăieşte "o viață foarte normală." "Am o relație personală cu Isus. Mă rog, particip la Sfânta Liturghie, citesc Sfânta Scriptură".

Traducere: ACC



Sursa:fr.news.yahoo.com