sâmbătă, 20 septembrie 2014

Cântă suflete al meu...

Ai încercat vreodată să te lași dus de val și să cânți ceva, nici de tine auzit nicicând, din cauza fericirii te te-a cuprins ori a frumosului din jur? Nu de alta dar mie mi se întâmplă des... Și mă apuc și compun așa, fără să vreau, dar din păcate nu reușesc să îmi „prind” melodiile din cauză că nu știu să le scriu... pe portativ, bineînțeles. Cu toate acestea, când mă prind că muza îmi este în apropiere, mă înregistrez. Cam asta este muzica sufletului meu...
De ce spun despre acestea? Pentru că mă gândesc la improvizarea muzicii, la modul în care vrei să transmiți ceva. Că o piesă, dată, să spunem, la zece artiști, aceștia o vor transmite în mod personal, după cum simt ei. În curând se va întâmpla și la noi astfel de lucruri prin grija celor de la Roots Revival

Roots Revival Romania, pentru cei ce nu știu, este un proiect multicultural susținut de Sensiblu și care a ajuns în anul acesta la cea de-a doua ediție. De curând ne îmbucurau cu o serie de piese din Maramureș ce au fost adunate pe un CD ce merită căutat, procurat și ascultat: Chapter One: Maramureș. Speram ca și de această dată să ne bucurăm de un astfel de cadou și iată că plecând de la prezentul turneu ce promovează cel de-al doilea disc - Colors of Maria, înregistrat live la Sala Radio în primăvara acestui an, publicul larg căutător de muzică frumoasă, cultă, are acest prilej!


Pe scena Roots Revival Romania vor urca: Mehdi Aminian (IRAN) – Ney; Mehmet Polat (TURCIA) – Oud; Leila Renault (FRANȚA) – Bas; Emmanuel Hohvannisyan (ARMENIA) – Duduk; Hristina Beleva (BULGARIA) – Gadulka; Monica Madas (ROMANIA) – Voce; Maria Casandra Hausi (ROMANIA) – Voce; Aleix Tobias Sabater (SPANIA) – Percutie. 

Cred că sufletele lor vibrează pe o anumită frecvență și noi, ca buni ascultători și iubitori de muzică de calitate, trebuie să ne acordăm după ei urechile și sufletul. Numai în acest fel vom reuși să ne bucurăm de adevărata artă ce stă în artist. Știi, el pune sămânța, depinde doar de pământul sufletului nostru...


Biletele pentru aceste evenimente se găsesc pe Eventim.ro sau în magazinele Germanos, Orange Shop, Vodafone, Domo, librăriile Cărturești și Humanitas.

Și iată programul turneului:

Craiova: 23 septembrie Teatrul Marin Sorescu
Timișoara: 25 septembrie – Teatrul National
Oradea: 26 septembrie – Casa Sindicatelor

Cluj-Napoca: 28 septembrie – Filarmonica Transilvania
Sibiu: 29 septembrie – Casa Sindicatelor
Brașov: 1 octombrie – Centrul Reduta
Iași: 3 octombrie – Teatrul Luceafarul
Galați: 4 octombrie – Casa Studentilor
Constanța: 6 octombrie – Casa Sindicatelor
București: 11 octombrie – Sala Radio
București: 12 octombrie – Sala Radio