Pentru a nu ofensa sensibilitatea bogaților sponsori musulmani și istoricul stadion Santiago Bernabeu își va schimbă numele.
“Pecunia non olet” sună o locuțiune din limbă latină și se traduce prin "Banii n-au miros". Cam din același motiv stema prestigiosului club de fotbal va străluci în Abu Dhabi fără a mai conține semnul crucii de deasupra coroanei clubului infințat în urmă cu 112 ani. Motivul? Pentru a nu ofensă sensibilitatea islamică.
Întreg contractul a fost semnat la prezentarea noilor carduri de credit ale BNAD (Bancă Națională a Abu Dhabi) și care se oblige ca în viitor să sponsorizeze formația iberica. Nu întâmplător, aceasta este cea mai mare bancă din Emiratele Arabe Unite, iar faptul că sensibilitatea catolică a fost ignorată nu a mai contat.
Pentru a răspândii vestea incredibilă, s-a ocupat cotidianul sportiv Marca care in articolele dedicate acestui subiect a subliniat faptul că acordul a fost semnat pentru o perioadă de 3 ani.
La eveniment președintele clubului, Florentino Perez și CEO al BNAD, Alex Thursby s-au așezat pentru poză în fața unei plăci imense, pe care se poate vedea steamă clubului modificată.
De asemenea, prin acordul semnat nu s-a făcut referire doar la steama clubului cât și la numele celebrului stadion pe care va trebui să-l uităm și asta pentru că acesta cel mai probabil se va numi IPIC Bernabeu sau Cepsa Bernabeu, în conformitate cu fondul de investiții semnat cu IPIC- Petroleum Investment Company.
Incredibil! Identitatea a fost vândută la un preț de 400 de milioane de euro, urmând că aceștia să fie plătiți în următorii 15, 20 de ani cel mult.
În cadrul conferinței, președintele Perez a subliniat că acest lucru nu este doar o înțelegere dar și o alianță strategică cu una dintre cele mai prestigioase organizații din lume. Sper că această cooperare -a adăugat el-poate deveni o alianță stabilă.
Nu este pentru prima data când celebrul club are legătură cu fonduri venite din mediul Islamic, acest lucru s-a întâmplat și anul trecut când în buzunarele celor de la Real Madrid au intrat 130 de milioane de euro din sponsorizările companiei aeriene Fly Emirates.
Acum însă, este pentru prima data când clubul sportiv își trădează propria identitate și istorie și își ignoră rădăcinile și proprile valori pentru bani.
Traducere: Orian Remus Anghel
“Pecunia non olet” sună o locuțiune din limbă latină și se traduce prin "Banii n-au miros". Cam din același motiv stema prestigiosului club de fotbal va străluci în Abu Dhabi fără a mai conține semnul crucii de deasupra coroanei clubului infințat în urmă cu 112 ani. Motivul? Pentru a nu ofensă sensibilitatea islamică.
Întreg contractul a fost semnat la prezentarea noilor carduri de credit ale BNAD (Bancă Națională a Abu Dhabi) și care se oblige ca în viitor să sponsorizeze formația iberica. Nu întâmplător, aceasta este cea mai mare bancă din Emiratele Arabe Unite, iar faptul că sensibilitatea catolică a fost ignorată nu a mai contat.
Pentru a răspândii vestea incredibilă, s-a ocupat cotidianul sportiv Marca care in articolele dedicate acestui subiect a subliniat faptul că acordul a fost semnat pentru o perioadă de 3 ani.
La eveniment președintele clubului, Florentino Perez și CEO al BNAD, Alex Thursby s-au așezat pentru poză în fața unei plăci imense, pe care se poate vedea steamă clubului modificată.
De asemenea, prin acordul semnat nu s-a făcut referire doar la steama clubului cât și la numele celebrului stadion pe care va trebui să-l uităm și asta pentru că acesta cel mai probabil se va numi IPIC Bernabeu sau Cepsa Bernabeu, în conformitate cu fondul de investiții semnat cu IPIC- Petroleum Investment Company.
Incredibil! Identitatea a fost vândută la un preț de 400 de milioane de euro, urmând că aceștia să fie plătiți în următorii 15, 20 de ani cel mult.
În cadrul conferinței, președintele Perez a subliniat că acest lucru nu este doar o înțelegere dar și o alianță strategică cu una dintre cele mai prestigioase organizații din lume. Sper că această cooperare -a adăugat el-poate deveni o alianță stabilă.
Nu este pentru prima data când celebrul club are legătură cu fonduri venite din mediul Islamic, acest lucru s-a întâmplat și anul trecut când în buzunarele celor de la Real Madrid au intrat 130 de milioane de euro din sponsorizările companiei aeriene Fly Emirates.
Acum însă, este pentru prima data când clubul sportiv își trădează propria identitate și istorie și își ignoră rădăcinile și proprile valori pentru bani.
Traducere: Orian Remus Anghel
Sursa:http://www.bastabugie.it
Sursa:www.bastabugie.it