luni, 1 ianuarie 2018

Rugăciune la începutul noului an

Dumnezeule, încredințez în mâinile Tale anul care a trecut.
Îți mulțumesc, pentru că a fost o oportunitate de a te întâlni
și de a mă realiza ca persoană.
Sunt sigur că vei privi cu îndurare asupra păcatelor mele.
Încredințez în mâinile Tale noul an.
Tu, care depășești timpul și spațiul
vei fi întotdeauna cu mine. Sunt sigur de acest lucru.
Ajută-mă să descopăr prezența Ta pretutindeni.
Sporește-mi credința.
Dă-mi putere și perseverență în încercări.
Sunt sigur că nimic nu mi se va putea întâmpla
și nimic nu mă va putea birui, dacă Tu ești lângă mine.
Dumnezeule, ajută-mă ca în fiecare zi a anului care a început
să fac ceea ce este plăcut Ție
și ceea ce îi face fericiți pe cei care împart viața cu mine.
Amin.

Traducere: Liviu Ursu



Sursa:it.aleteia.org