luni, 17 ianuarie 2011

Viața...

Dacă mi-aş mai putea trăi din nou viaţa ...

M-as fi culcat sa ma odihnesc atunci cand ma simteam rau, in loc sa pretind ca pamantul se va opri daca eu nu voi fi la serviciu pentru o zi;
As fi ars luminarea roz sculptata ca un trandafir in loc sa o las sa se topeasca in camara;
As fi vorbit mai putin si as fi ascultat mai mult;
As fi invitat prieteni la masa chiar daca era o pata pe covor si canapeaua trebuia stearsa;
As fi mancat pop-corn in camera “buna” si nu mi-as mai fi facut atatea griji din cauza prafului cand cineva ar fi dorit sa aprinda focul in semineu;
Mi-as fi facut timp sa-l ascult pe bunicul povestind din tineretile lui;
N-as fi insistat niciodata sa mergem cu geamurile masinii inchise intr-o zi frumoasa de vara doar pentru ca parul meu a fost proaspat coafat si fixat;
As fi stat intinsa pe pajiste cu capul pe iarba;
As fi plans si ras mai putin privind televizorul si mai mult privind viata;
Dar, cel mai mult, sa mai am o a doua sansa la viata, as pretui fiecare moment, l-as privi cu adevarat…l-as trai…
Nu m-as mai agita atat de mult pentru lucruri meschine si marunte;
Nu va faceti griji din cauza celor care nu va simpatizeaza, sau mai mult, n-ar trebui sa va intereseze cine ce face – in schimb, sa pretuim prietenii pe care ii avem si oamenii care ne iubesc. Sa ne gindim la lucrurile, oamenii si binecuvantarile pe care ni le-a daruit Dumnezeu si cu ceea ce facem in fiecare zi sa ne imbunatatim mintea, trupul, sufletul, emotiile si viata!

Emma Bombeck (notari facute dupa ce a aflat ca se stinge de cancer)

“Dupa cum o zi bine intrebuintata ne da un somn linistit, tot astfel si o viata bine folosita ne da un sfarsit fericit.” (Leondardo da Vinci)


Sursa: http://sfantatreimebc.org/pictura/?cat=32&paged=3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu