luni, 25 aprilie 2011

Cuvântul sculptează!

25 Aprilie – Bucurie în Cer

Un preot renumit avea faima de a putea converti chiar şi pe cel mai recalcitrant om, motiv pentru care foarte adesea era solicitat în celulele celor condamnaţi la moarte. Odată, după ce a dat Sfânta Împărtăşanie unuia dintre deţinuţi, acestuia i-au venit remuşcările de conştiinţă motiv pentru care îi spuse preotului:

-«Părinte, nu pare drept ca eu să mă salvez acum, după ce mi-am petrecut toată viaţa comiţând atâtea crime oribile. Ce vor spune cei cărora le-am luat viaţa, sau cei de la care am furat sau le-am făcut rău, când mă vor vedea intrând pe poarta cerului?»

Confesorul, Romano Merigni, răspunse liniştitor:

-«Nu-ţi fă griji, fiule! Aminteşte-ţi că peste o oră ţi se va tăia capul şi, în felul acesta, nu te va mai putea recunoaşte nimeni.»

Isus ne spune: „Mai mare bucurie va fi în Cer pentru un păcătos care se converteşte decât pentru nouăzeci şi nouă de drepţi care nu au nevoie de convertire” (Luca 15,7).

Iubirea ne face să ne bucurăm pentru binelui celui pe care-l iubim. Iubirea pe care Dumnezeu o are faţă de noi şi iubirea celor care sunt cu El, îi face să se bucure pentru căinţa şi întoarcerea noastră pe calea cea bună.

Este încurajator faptul de a ne gândi la bucuria pe care o provocăm în Cer de fiecare dată când ne căim şi ne spovedim: „Mare bucurie este printre îngerii lui Dumnezeu pentru un păcătos care se converteşte” (Luca 15,10).

Sursa: A vorbi cu Isus de pe www.pastoratie.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu