marți, 9 august 2011

Cuvântul sculptează!

9 August – Promisiuni

Nu mi-ai promis că te vei comporta bine?

-«Da, tati…»

-«Şi nu ţi-am promis eu că dacă nu te vei comporta bine am să-ţi trag o mamă de bătaie?»

-«Da, tată, însă cum eu nu mi-am îndeplinit promisiunea, nici tu nu te strădui să ţi-o îndeplineşti pe a ta.»

Copilului îi convine ca tatăl său să nu-şi îndeplinească promisiunea, însă i-ar fi convenit şi mai mult dacă şi-ar fi îndeplinit-o pe a sa.

A se comporta bine, a face ceea ce trebuie, este util şi profitabil în primul rând pentru sine. Suntem primii beneficiari ai binelui pe care îl semănăm. Dumnezeu, Tatăl nostru, nu ne cere nimic din ceea ce nu este spre binele nostru. Uneori nu-l vom înţelege, însă merită să ne încredem în El.

Sursa: A vorbi cu Isus de pe www.pastoratie.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu