joi, 20 octombrie 2011

Cuvântul sculptează!

20 Octombrie – Motiv întemeiat

În turul pe care l-a făcut prin Spania urna cu relicva Sfintei Tereza a Pruncului Isus, s-au întâmplat multe păţanii.

O doamnă se ruga cu devotament şi cu voce tare în faţa relicvelor Sfintei. La un moment dat a fost auzită spunând:

-«Te rog pentru mine, pentru că am atâta nevoie de mine.»

Cu altă ocazie, o femeie se lupta cu o prietenă de-a ei pentru ca să nu se apropie de urnă „pentru că sfânta murise de tuberculoză”.

„Am atâta nevoie de mine.” Cui îi este nevoie? Mie!... ceilalţi nu contează.

Toţi purtăm în noi tone de egoism. Acest egoism iese la iveală în relaţia noastră cu ceilalţi şi, de asemenea, în relaţia noastră cu Dumnezeu.

„Eu, binele meu, dorinţa mea” constituie conţinutul marii părţi a cererilor noastre. Iar când ne rugăm pentru ceilalţi, nu obişnuim să cerem ceea ce este mai bun pentru ei, dar ceea ce nouă ne convine mai mult. Chiar şi în acest caz se arată egoismul.

Trebuie să reuşim ca Domnul să poată împărţi cererile noastre.

Sursa: A vorbi cu Isus de pe www.pastoratie.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu