duminică, 6 noiembrie 2011

Cuvântul sculptează!

6 Noiembrie – Moarte prematură

Familia îl înconjura pe muribund. Muribundul vorbi cu încetineală:

-«Întotdeauna am crezut că nu voi trăi mult.»

Copiii îşi fixau pe el ochii înlăcrimaţi. Muribundul, după un suspin profund, continuă:

-«Mereu am avut presentimentul că voi muri degrabă.»

Ceasul din sufragerie bătu jumătate şi muribundul înghiţi în sec.

-«Apoi, pe măsură ce trăiam, am ajuns să cred că gândul meu era fals.»

Şi încheie împreunând mâinile:

-«Acum, vedeţi: la optzeci şi şase de ani recent împliniţi, înţeleg că acest presentiment a fost cel mai mare adevăr din viaţa mea.»

„Întotdeauna am crezut că nu voi trăi mult”. Ei bine, optzeci şi şase de ani nu este deloc puţin.

Există presentimente negre şi impresii dezagreabile care nu au nici un temei. Dacă nu ştim să le înlăturăm pot să ne amărască viaţa în mod prostesc.

Sursa: A vorbi cu Isus de pe www.pastoratie.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu